Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Feest - bandje gezocht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
marous91

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 10-03-09
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Feest - bandje gezocht!   di apr 14, 2009 8:15 pm

blog

We zijn begonnen met ons verjaardagsfeest van dit jaar organiseren.

Ik zou het samen met Marlon vieren, en ik wacht nog op een beslissing van Julian en Daniel, aangezien die twee net een dagje jonger dan mij zijn.

[url=verasme.hyves.nl]Tijmen[/url] wil perse een springkussen, zijn we nog over in overleg. Heb het er wel met m'n ouders over gehad maar heb nog niet echt een ja of een nee. Dus grote kans dat het een ja wordt, al heb ik zelf zo m'n twijfels of ik dat wel wil (kan kapot gaan, stroom, ruimte, rommel, bla bla)

En ik wil graag een bandje. Daarom plaats ik deze blog eigenlijk ook...Dus als je als bandje zin hebt om te spelen voor 30-100 mensen(nog niet echt nagedacht over wie er komen), zeg het me dan even (mail of hier of real-life), meerdere lijkt me ook tof. Oja en Sevak, jij moet sowieso spelen ;D Waarom weet ik niet meer, maar zo is dat besloten.

Oja en ik wil een versterker lenen (Job?)

En ik wordt trouwens 18 jaar op 15 mei 2009. Dus ergens in mei of juni dat het goed uitkomt geef ik het. (zal rekening houden met toetsweken, examens e.d.)

andere performances ook welkom!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://marous91.hyves.nl/

Feest - bandje gezocht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Muziekhoek :: Oproepjes: muzikanten/zangers/zangeressen gezocht-
Ga naar: