Deze site is voor alle artiesten en artiesten in spé.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

DJ School

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Maryse
Admin

Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 14-01-09
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: DJ School   di sep 01, 2009 7:09 pm

http://www.viva.nl/2009/08/30/vivablog-danielle-dj-workshop-dj-school-zuid-holland/

Hoe cool is dat? Je saaie kantoorbaan opzeggen om een stoere dj te worden die de hele wereld rondreist… Mij lijkt het wel wat hoor! Behalve dat ik geen saaie kantoorbaan heb, natuurlijk…

Voor de dames die een carrièreswitch willen maken… word dj bij DJ School Zuid-Holland!

In de Viva van deze week staat een groot stuk over DJ School Zuid-Holland. Oprichter Jolanda van de Berg, alias DJ Miss Smile, bouwde haar huis in Gorinchem om tot dj-school. Dankzij haar opleiding hebben al vele jonge vrouwen hun droom om dj te worden kunnen waarmaken.

Er zijn veel aspecten waar je aan moet denken als je een goede dj wilt worden. Zo moet je leren scratchen, mixen, cutten, faden, backspinnen en ga zo maar door. Bij die termen zakt de moed mij al in de schoenen, maar dit is volgens Jolanda helemaal nergens voor nodig. Zij zegt dat iedereen, zelfs mensen met nul ritmegevoel, het kunnen leren. Je hoeft er sowieso niet direct je carrière van te maken, het is ook hartstikke leuk om gewoon een keertje te proberen.

En dat kan! Een dagje samen met twee vriendinnen als echte profs aan de draaitafel staan? Win nu een dj-workshop bij DJ School Zuid-Holland!

Win, win, win!
We mogen 1 workshop voor 3 personen weggeven. Kans maken? Mail dan voor 7 september je naam, adres en telefoonnummer naar win@viva.nl o.v.v. ‘Word-dj-workshop’.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://artiestenforum.newstarforum.net

DJ School
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Artiestenforum :: Muziekhoek :: Oproepjes: muzikanten/zangers/zangeressen gezocht-
Ga naar: